هدیه آسمانی من بوی بهشت می دهی ...

تولد و جشن دندونی محمدآیین

1392/11/27 9:55
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام گل پسر

عزیز دلم چند روز پیش با هم رفتیم جشن دندونی دوستت محمدآیین و بابایی رو خونه تنها گذاشتیم که البته از اونجایی که بابایی هیچ‌وقت نمیزاره که بهش بد بگذره بعد از خواب بعد از ظهرش زنگ زد به دوستاش (پسرعمش و پسر عموش) و با هم تشریف بردند دربند و خوش گذروندند!!

جشن دندونی محمدآیین خیلی خیلی خوش گذشت و مامان هم کمی با شما هنرنمایی کرد و قر داد. جشن دندونی محمدآیین یه جشن تم دار بود و همه‌ی وسایل و تزیینات خونه شکل دندون بود. عکسهای آتلیه‌ای محمدآیین که مال ٦ ماهگیش بود رو مامانش داده بود روی کاغذ‌هایی به شکل دندون چاپ کرده بودند و به شکل ریسه روی دیوارها زده بودند. تازه کف تمام بشقاب‌های میوه‌خوری و غذا‌خوری هم عسکش با شکل دندون بود و روش هم نوشته بود:

Happy first tooth aeen.

تازه همین عکس‌ها روی تمام لیوان‌ها هم بود و حتی روی تک تک نی‌های نوشابه هم از همین عکس‌ها چسبونده‌بودند. کیکش هم شکل دندون بود و سالاد الویه و سایر غذاها مثل کشک بادمجون و ... هم در قالب دندون ریخته شده بود و روشون هم تزییناتی به شکل دندون داشت!!!!!!!!

خلاصه که همه چیز خیلی قشنگ بود و خیلی هم خاص بود.

راستی اینو بگم که از دو هفته قبل مامان محمدآیین یک عالمه از عکس‌ها و فیلم‌هایی رو که با دوربین یا موبایل گرفته بود رو آورده بود و کلی هم آهنگ از مامانی گرفت تا بره و براش یه کلیپ از دوران بارداری و به دنیا اومدنش تا یک‌سالگیش رو بسازه. که البته می‌ساخت و مامان هم هی نظر میداد که چی‌کارش کنه یا چه آهنگی‌رو کجا بزاره و ... بهتر میشه، اما درست یک روز قبل از جشن فهمیدیم که بعد از این‌همه زحمت این برنامه رو نمیشه بجز کامپیوتر خاله در جای دیگر پخش کرد. ولی ناامید نشدیم و به تلاشمون و افزودن انواع برنامه‌های کامپیوتری برای اجرای کلیپ روی PCها ادامه دادیم و خوشبختانه کلیپ آماده شد و تمام مشکلاتش حل شد و خاله تونست این کلیپ واقعا زیبا رو قبل از شام برای همه‌ی مهمونا پخش کنه که همه می‌گفتن چه مامان با سلیقه و خلاق و با پشتکاری داره که هم کارمنده هم نی‌نی داره و هم خونه‌داری میکنه و هم کلی ایده نو اجرا میکنه!!!!!!!!!

واقعا راست هم میگن چون اغلب مامانایی که حتی کارمند هم نیستن فقط به بهانه اینکه بچه داشتن سخته دیگه هیچ کار مفید خاصی انجام نمی‌دن.

ساعت 10 هم با هم برگشتیم خونمون در حالی که به جفتمون خوش گذشته بود عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)