هدیه آسمانی من بوی بهشت می دهی ...

مامان فاطمه و مهربونی‌هاش

1392/11/27 9:53
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

این پست رو فقط برای این گذاشتم تا از فداکاری‌ها و مهربونی‌های مامان گلم تشکر کرده باشم.

میدونی گل پسرم مامان فاطمه خیلی این مدت هوای مامانی رو داشته و کمکش کرده واقعا دستش درد نکنه. خیلی خیلی مهربونه و از همین الان هم کلی شما رو دوست داره.

گاهی فکر میکنم چطور یه آدم میتونه انقدر فداکار و مهربون باشه. به نظرم که مامانم جزء بنده‌های خاص خداست و ایمانش هم خیلی زیاده. تازه با اینکه خیلی‌ها بهش بدی میکنن یا قدرش رو نمی‌دونن یا به قول بابایی حب و بغض میکنن ولی بازم مامان فاطمه همیشه با همه مهربونه و به همه احترام میزاره ، همیشه هم از وقتی من بچه بودم بهم یاد داده که هیچوقت دل کسی رو نشکنم. البته من هر چی سنم بیشتر میشه بیشتر به این حرفی که از بچگی بهم میزد پی میبرم که اصلا درست نیست حتی ناخواسته چیزی بگی یا کاری کنی که دل کسی بشکنه.

ایشاالله خدا همیشه سالم و سلامت حفظش کنه. الهی آمین. من همیشه براش دعا می‌کنم که خدا بهش سلامتی و طول عمر بده و از تو پسر گلم هم می‌خوام که برای سلامتیش همیشه دعا کنی.

خدایا همیشه به مامان و بابام سلامتی و طول عمر زیاد بده. الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)