هدیه آسمانی من بوی بهشت می دهی ...

دوست مامان

1392/11/17 13:53
237 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

چند روز پیش دوست مامان که از دوره دانشگاه (البته فقط فوق لیسانس) با هم دوست بودیم و الان هم با هم همکار هستیم به مامان اس ام اس داد که چون باردارم برای خودش و پسرش آریا خیلی دعا کنم. بهش زنگ زدم و بعد از کلی اصرار گفت که آریا که ٢ سال و ٤ ماهشه قلبش بزرگ شده و دکترها گفتن حتما باید فوری عمل کنه و برای قلبش باطری بزاره. دوست مامان خیلی خیلی گریه میکرد و همش میگفت براش دعا کنم که معجزه بشه. من هم خیلی ناراحت شدم و چند روز هر دعایی بلد بودم براش میخوندم و از خدا میخواستم که کمکش کنه و به هر کسی که میشناختم گفتم تا براش دعا کنند و همه براش چند تا هم نذر کردیم که ایشاالله قلبش باطری نخواد یا حداقل تا وقتی بزرگ بشه باطری لازم نداشته باشه. آخه دوست مامان همش میگفت که باطری برای بچه به این کوچولویی خیلی سخته.

به بابا گفتم تا از آقا منصور (شوهر عمه ژیلا) که دکتر قلبه و تازه برگشته بود ایران بپرسه چیکار کنند که اون هم یه دکتر خیلی خوب معرفی کرد و مدارک پزشکی آریا رو هم خودش دید.

خلاصه بعد چند روز دوست مامان خیلی خوشحال زنگ زد که انگار دکتر گفته بقیه کمی اشتباه کردند و خدا رو شکر حداقل تا سن بلوغش نیازی به باطری برای قلبش نداره . مامانی واقعا خیلی خوشحال شد که آریا کوچلو فعلا نیازی به عمل و باطری و ... نداره. واقعا خدا رو صد هزار مرتبه شکر. ایشالله خدا هیچ نی‌نی‌ایی رو مریض نکنه و خدا همه نی‌نی‌های مریض رو هم شفا بده ایشالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)